Середа, 30.11.2022
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА


Рафікова Людмила Олександрівна

Методист вищої категорії
      Головним завданням методичної роботи в Бородянському професійному аграрному ліцеї є надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності, творчого потенціалу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки до праці в нових умовах, залучення до пошуково-дослідницької роботи з метою впровадження сучасних технологій у навчально-виховний процес.
   В структурі методичної роботи Бородянського професійного аграрного ліцею дві методичні комісії: комісія викладачів спецпредметів і майстрів виробничого навчання; комісія викладачів загальноосвітніх предметів і керівників груп; творчі групи з питань правової освіти, створення інноваційного-освітнього простору і управлінської діяльності; варіативні об’єднання педпрацівників за інтересами спілкування; круглий стіл для молодого викладача "Грані майстерності"; Школу для молодого майстра виробничого навчання.
Основними організаційними формами поширення методичної інформації та педагогічного зростання в ліцеї є: інструктивно-методичні та оперативні наради; педагогічні читання, семінари, конференції, презентації педагогічних ідей, фестивалі педагогічної творчості; дні педагогічної і технічної інформації,  творчий звіт «Я йду на атестацію», захист моделі «Мій кращий урок»; творчі звіти; вогники-зустрічі.
   Різноманітними формами індивідуальної роботи: наставництво, підвищення кваліфікації, стажування, самоосвіта, взаємовідвідування уроків, написання методичних розробок, рефератів, доповідей, робота над проектами та інші.
Важливим чинником організації творчої діяльності педагогів ліцею є грамотно поставлена методична робота, що визначається такими принципами:
  • орієнтація на розвиток творчої особистості педагога;
  • підвищення мобільності й динамічності застосування активних форм навчання;
  • практичне ненав’язливе сприяння у навчанні аналізу педагогічного досвіду і педагогічного самоаналізу;
  • використання нетрадиційних форм методичного навчання.

Більш детально про навчально-методичну роботу в ДПТНЗ "Бородянський професійний аграрний ліцей" можна дізнатись з презентації: Презентація методичнрої роботи БПАЛ