Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Друзі сайту
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
Рафікова Людмила Олександрівна
Методист вищої категорії
Головним завданням методичної роботи в Бородянському професійному аграрному ліцеї є надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності, творчого потенціалу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки до праці в нових умовах, залучення до пошуково-дослідницької роботи з метою впровадження сучасних технологій у навчально-виховний процес.
В структурі методичної роботи Бородянського професійного аграрного ліцею дві методичні комісії: комісія викладачів спецпредметів і майстрів виробничого навчання; комісія викладачів загальноосвітніх предметів і керівників груп; творчі групи з питань правової освіти, створення інноваційного-освітнього простору і управлінської діяльності; варіативні об’єднання педпрацівників за інтересами спілкування; круглий стіл для молодого викладача "Грані майстерності"; Школу для молодого майстра виробничого навчання.
Основними організаційними формами поширення методичної інформації та педагогічного зростання в ліцеї є: інструктивно-методичні та оперативні наради; педагогічні читання, семінари, конференції, презентації педагогічних ідей, фестивалі педагогічної творчості; дні педагогічної і технічної інформації, творчий звіт «Я йду на атестацію», захист моделі «Мій кращий урок»; творчі звіти; вогники-зустрічі.
Різноманітними формами індивідуальної роботи: наставництво, підвищення кваліфікації, стажування, самоосвіта, взаємовідвідування уроків, написання методичних розробок, рефератів, доповідей, робота над проектами та інші.
Важливим чинником організації творчої діяльності педагогів ліцею є грамотно поставлена методична робота, що визначається такими принципами:
- орієнтація на розвиток творчої особистості педагога;
- підвищення мобільності й динамічності застосування активних форм навчання;
- практичне ненав’язливе сприяння у навчанні аналізу педагогічного досвіду і педагогічного самоаналізу;
- використання нетрадиційних форм методичного навчання.
Більш детально про навчально-методичну роботу в ДПТНЗ "Бородянський професійний аграрний ліцей" можна дізнатись з презентації: Презентація методичнрої роботи БПАЛ