Четвер, 01.12.2022
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Пошук
Календар
«  Грудень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Рекомендації педагогам щодо підтримки дисципліни у групі

Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки здобувачів професійної освіти є доброзичливі відносини між педагогом і ліцеїстами.

         Необхідно враховувати, що дисципліну в групі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки здобувачів професійної освіти, організованість у групах, ставлення до навчання, предмета, педагога, дотримання єдиних вимог до здобувача професійної освіти всіма педагогами, які працюють у групі, загального порядку умов і традицій даного закладу освіти.

         При роботі в групі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

1.     Поводьтеся так, щоб здобувачі професійної освіти відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.

2.     Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

3.     Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного ліцеїста. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у групі.

4.     Надавайте ліцеїстам можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

5.     Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

6.     Не принижуйте здобувачів професійної освіти, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету педагога.

7.        Будьте привітними.

8.     Не виявляйте антипатій до важких ліцеїстів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

9.  Не припускайте появи „улюбленців”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

10. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.

11. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати здобувачів професійної освіти. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний педагог.

Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в групі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до педагога, його можливостей, здібностей навчати й виховувати ліцеїстів.