Середа, 30.11.2022
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту
Виховна робота

Татаренко Валентина Миколаївна
Заступник директора з виховної роботи

Система виховної роботи в навчальному закладі спрямована на формування та розвиток в учнів творчих здібностей, гуманних цінностей, виховання особистості з моральними якостями, здатної вносити свій вклад в розбудову незалежної держави. Основні напрямках виховної роботи: соціальний захист учнів; учнівське самоврядування; проведення загальноучилищних масових заходів; робота гуртків та секцій; методична робота, попередження правопорушень.
Основним напрямком навчально-виховної роботи, яка стоїть перед колективом ліцею, являється виховання особистості, яка усвідомлює належність до певної держави, що поділяє її правами і обов’язками, якій притаманні такі риси як національна свідомість, соціальна активність, професійна компетентність, висока правова культура, толерантність.
Для реалізації цієї мети в ліцеї існує чітко визначений річний план виховної роботи, що передбачає такі основні напрями виховання учнів:
- формування навчально-педагогічного колективу;
- виховання добросовісного відношення до праці;
- моральне виховання;
- військово-патріотичне виховання;
- фізичне виховання;- екологічне виховання;
- правова пропаганда;
- робота з батьками;
- родинне виховання;
- санітарно-гігієнічне виховання;
На основі річного перспективного плану майстри, класні керівники, вихователі ведуть свою плануючу документацію, враховуючи особливості навчальних груп на окремих учнів.
Позаурочна виховна робота ліцею проводиться в таких формах: 
- масові загальноліцейні міроприємства;
- виховна робота класного керівника і майстра виробничого навчання згрупою;
- робота бібліотеки;
- діяльність гуртків;
- спортивно-оздоровчий напрямок;
- робота з батьками;
- участь в обласних та районних конкурсах, спортивних змаганнях;
- діяльність Ради профілактики правопорушень, Ради гуртожитку;
- учнівське самоуправління тощо.
Для проведення ефективного виховання учнів педколектив, в першу чергу, вивчає новоприбулий контингент. Тому вже на першій виховній годині в кожній навчальній групі проводиться анкетування, метою якого є виявлення учнів з неповних, багатодітних сімей, дітей-сиріт, учнів, які перебувають на обліку в міліції. Учнів, що не мають особливого бажання навчатися в ліцеї.
Анкетування носить систематичний, цілеспрямований характер. Анкетування проводиться не лише серед учнів, а й серед батьків, з метою дізнатися про смаки і уподобання, риси характеру, інтереси, захоплення їх дітей. Протягом перших 2-3-ох тижнів навчання класні керівники та майстри виробничого навчання знайомляться з житлово-побутовими умовами своїх учнів, відвідуючи їх вдома. Під час відвідин керівники груп ведуть розмови з сусідами, колишніми класними керівниками і звичайно з батьками. Це дає змогу виявити неблагополучні сім"ї, а також негативні риси у поведінці своїх учнів і скласти на основі своїх перших спостережень та результатів анкетування серед учнів план проведення виховання як серед учнів так і серед батьків.
Відповідно до інтересів і зацікавленості учнів в ліцеї функціонують гуртки і спортивні секції. Ось, уже на протязі десятку років колектив художньої самодіяльності завоював і підтверджує звання народного. Тому мешканці міста і району завжди з захопленням зустрічають виступ колективу художньої самодіяльності ліцею.
 
Перше вересня

 

День Бородянки

 


 

Агітбригада

 


 

Новий Рік

 


 

Афганістан. Купрієнко

 


 

8 Березня

 


 

Спортивно-масова робота

 


 

Гуртожиток

На території ліцею розташований учнівський гуртожиток, розрахований на 120 чоловік. При вступі в навчальний заклад всі бажаючі забезпечуються житлом в гуртожитку. Тут розвивають свої здібності, вчаться творити власне життя та цікаво і змістовно проводять свій вільний час юнаки та дівчата. Учні проживають у затишних кімнатах по 3-4 особи, які мають приємний вигляд, чисті, затишні. В приміщенні учнівського гуртожитку розташована бібліотека. Всі учні, які проживають в учнівському гуртожитку, забезпечуються трьохразовим гарячим харчуванням в їдальні ліцею.Дозвілля у гуртожитку є важливою сферою соціалізації особистості. Особистість набуває ціннісних орієнтацій, знань досвіду не лише за умов систематичного навчання, а й у процесі спілкування, відпочинку, розважально-ігрової діяльності. Усі ці особливості враховуються вихователем гуртожитку при плануванні роботи на навчальний рік.
Дозвілля у гуртожитку є важливою сферою соціалізації особистості. Особистість набуває ціннісних орієнтацій, знань досвіду не лише за умов систематичного навчання, а й у процесі спілкування, відпочинку, розважально-ігрової діяльності. Усі ці особливості враховуються вихователем гуртожитку при плануванні роботи на навчальний рік.